Займальнасць матэматычнаму матэрыялу надаюць гульнявыя элементы, якія змяшчаюцца ў кожнай задачы, лагічным практыкаванні, забаўцы, няхай гэта будуць шахматы або самая элементарная галаваломка. Напрыклад, незвычайнасць пастаноўкі пытання « Як з дапамогай двух палачак скласці на стале квадрат?"- прымушае дзіця задумацца і ў пошуках адказу ўцягнуцца ў гульню ўяўлення. Займальныя матэматычныя гульні выхавальнік выкарыстоўвае на занятках і для арганізацыі самастойнай дзейнасці дзяцей. Разнастайнасць займальнага матэрыялу-гульняў, задач, галаваломак-дае падставу для іх класіфікацыі, хоць даволі цяжка разбіць на групы разнастайны матэрыял, створаны матэматыкамі, педагогамі. Класіфікаваць яго можна па розных прыкметах: па змесце і значэнні, характары разумовых аперацый, а таксама па накіраванасці на развіццё тых ці іншых уменняў.
svadebnet.ruknig5.ru